Ponnyer

Amos Helac "Amoz"

Född: 2011

Info om Amoz: Amoz gillar uteritter tillsammans med sina kompisar.

Playboy "Bosse"

e. Gypsy Castle Junior Governor ue. Fergus of Ireland

Kategori: C

Född: 2015

Info om Bosse: Bosse är en häftig skäck med massor med päls att borsta. Han går både hoppning och dressyr och gillar att klättra i skogen.

Chippen

e. Deri Travis ue. Ffawodden Llydan Cloudy

Född: 2009

Info om Chippen: Chippen var en privatponny men gillade inte att gå först så han stormtrivs i sin nya ridskolefamilj.

Fiddelina "Fidde"

e. Diesel 642 ue. Ur Kul 646

Född: 2017

Kategori: B

Info om Fidde: Fidde är ett ett russ som kom till oss vintern 2023 från Bålsta ridskola. Hon gillar uteritter och är ett riktigt matvrak.

Gittan

Född: 2002

Info om Gittan: Gittan är ett stort, stabilt och arbetsvilligt sto som kom till oss från Grällsta Ridcenter hösten 2020. Går med på allt från nybörjarbarn till små vuxna och våra pararyttare.

Grace

Född: 2008

Info om Grace: Grace är en trevlig ponny som är pigg och lite känslig. Gillar både hoppning och dressyr. Gillar när du har tid på dig att borsta och pyssla i stallet.

Munsboro Jasper

Kategori: D

Info om Jasper: Jasper är en pigg och glad ponny som kom till ridskolan sommaren 2014. Går med på alla typer av lektioner, från de minsta barnen till de lättare vuxna.

Kalle

e. Vernons Veuve Clicquot ue. Vernons Peeping

Född: 2005

Kategori: D

Info om Kalle: Kalle kom till ridskolan våren 2022. Han gillar både hoppning och dressyr och älskar att vara med sin flock.

Klarys "Klas"

e. Okönd ue. Okänd

Kategori: C

Född: 2011

Info om Klas: Klas är en lugn och snäll herre. Klas är även inkörd.

Oatfield Little Lass "Lillan"

e.Okänd ue. Okänd

Född: 2013

Info om Lillan:

Slavsta Mango

e. Vidar ue. Kajak

Född: 2002

Info om Mango: Mango är en ponny som går med på alla nivåer. Han älskar gräs och att spela fotboll men gnäggar om han blir ensam i ridhuset. Mango är även inkörd.

Attyrory Little Mix

imp. Irland

Kategori: B

Info om Mix: Mix är ett sött ponnysto som kom till oss 2016. Hon går med alla typer av elever och är duktig på att både hoppa och gå fint i dressyren. Hon är även en supersnäll ponny att rida ut på.

Josy´s Boy "Otto"

e. Mr. Tj King ue. Josy

Född: 2009

Info om Otto: Otto är en stilig och glad kille från Irland. Han tycker om både dressyr och hoppning och går med på både junior och seniorlektioner. Vill du borsta på en snäll ponny i stallet ska du välja Otto.

Pascal

e. Laerkens Cascade Dawn ue. Moyvoon Star

Född: 2008

Info om Pascal: Pascal är en känslig herre med mycket energin i ridningen. Han är snäll och lugn i stallet. Rids av de mer rutinerade eleverna och gillar att hoppa.

Sambo

e. Chili Peppar Lic ue. Okänd

Född: 2006

Kategori: A

Info om Sambo: Vår blåögda dröm ponny som älskar mat, glada människor och glada hästar.

Sigge

e. okänd ue. okänd

Född: 2004

Info om Sigge: Sigge är en väldigt populär ponny! Han är supersnäll i stallet och gillar att bli pysslad med. Går med på lektioner med de mindre barnen. Sigge är import Polen som vi har köpt från Grällsta Ridcenter.

Talin

e. Nobis ue. Jaszczyk

Kategori:

Född: 2003

Info om Talin: Talin är en känslig ponny med bra framåtbjudning som älskar gräs. Han är jättebra att lära sig galoppera på men vill att du sitter still. Talin är av rasen konik som härstammar från Polen, där alla i hans ras har samma färg.

Walter

e. okänd ue. okänd

Född: 2007

Kategori: D

Info om Walter: Walter ger ett lugnt intryck och är lätt att samarbeta med.