Sigtunabygdens Ryttarförenings Träningsstipendium och Träningsfond

20.12.2022
  • Detta stipendium går till en elev, utsedd av personalen, för sin nyfikenhet, engagemang,
    vilja att utvecklas samtidigt som hen är omtänksam och stöttande till andra elever.

• Eleven visar god attityd till såväl ridkompisar som till alla hästarna och vi tycker hen bidrar till en god " SBRF- anda" både på och utanför anläggningen.*

• För detta tilldelas hen stipendium, vilket innebär ett träningsbidrag ur denna fond som under en termin och ska skapa möjligheter till mer utveckling i sadeln samt deltagande på klubbtävling.

• Vill du också vara med och bidra i denna träningsfond och ge fler barn och ungdomar chansen till mer timmar i sadeln?

Du kan antingen sätta in valfritt belopp på BG 646-9936 - märk "träningsfond" och/eller prata med personalen så hjälper dem dig.