Rida igen/Uppsägning

Rida igen

Kan eleven inte komma vid något ridtillfälle avbokas lektionen via mejl på sigtuna.ridskola@telia.com eller meddela din instruktör. Detta för att underlätta planering samt att möjliggöra för andra elever att rida igen. Endast avbokade tillfällen får ridas igen. Igenridning måste ske inom tio veckor, i mån av plats.

Vi har ett generöst igenridningsystem, där igenridning är en förmån och vi garanterar Ej att ni kan rida era missade tillfällen. Detta system bygger på att eleverna bokar av i så god tid som möjligt vilket då ger fler chansen att rida igen.

Vi ber er vänligen men bestämt att observera att det inte går att dra av från avgiften för missade tillfällen. En speciell dag och tid i veckan är reserverad för dig.

Igenridningar går ej att spara över sommaruppehållet. Igenridningar går ej att spara till efter avslutad uppsägningstid.

Avbokade igenridningar går ej att omboka.

Uppsägning

Om eleven önskar att säga upp sin plats ska det göras på mail till sigtuna.ridskola@telia.com. Vi har en uppsägningstid på 4 veckor.